تور تركيه | هتل تركيه تور تركيه | هتل تركيه .

تور تركيه | هتل تركيه

هتل هاي لوكس تركيه

گلدن-ايج1

 

هتل‌هاي استانبول آنقدر متنوع هستند كه خيلي راحت مي‌شود از نظر قيمت و امكانات در دسته‌هاي مختلفي قرارشان داد؛ بسته به ميزان هزينه‌اي كه براي اقامت در اختيار داريد و نزديك بودن به محل‌هايي كه مد نظرتان است، مي‌توانيد يكي از هتل‌هاي استانبول را انتخاب كنيد. معروف‌ترين محله براي انتخاب يكي از هتل‌هاي استانبول، ميدان تقسيم است كه تقريبا در نزديكي بيشتر ديدني‌هاي شهر قرار دارد و به جز اين، كلي از مراكز خريد، رستوران‌ها و كافه‌هاي استانبول هم به آن نزديك هستند. اگر دوست داريد هم براي ديدن و گشتن استانبول راحت باشيد و هم هتلي با امكانات سطح بالا انتخاب كنيد و هزينه‌اش زياد برايتان مهم نيست، مي‌توانيد سراغ هتل‌هاي لوكس استانبول را بگيريد و با توجه به سليقه‌تان يكي از آنها را رزرو كنيد.
۱ هتل هيلتون بسفرس
هتل هيلتون بسفرس

هتل هيلتون بسفرس (Hilton Istanbul Bosphorus) از جمله هتل‌هاي استانبول است كه در نيمه اروپايي شهر واقع شده و مشرف به تنگه بسفر مي‌باشد. اتاق‌هاي روشن و دلباز هتل هيلتون استانبول همگي داراي يك نشيمن اختصاصي هستند و تراسي دلباز به سوي بسفر و يا باغ دارند. پنجره‌هاي بزرگ، سيستم عايق صدا، پرده‌هاي كلفت كه باعث تاريكي اتاق مي‌شوند و حمامي با سنگ مرمر هم يك استراحت دلچسب را برايتان مي‌سازد. هيلتون دو رستوران چيني و لبناني دارد كه غذاهايشان محشر است و بوفه صبحانه‌اش تنوعي بي‌انتها دارد. اينجا يك سالن ورزش شبانه‌روزي، استخر روباز و حمام تركي هم دارد كه مهمان‌ها مي‌توانند از آن استفاده كنند. هتل هيلتونن بسفرس تا متروي تقسيم يك ربع فاصله دارد و مسجد ايا صوفيه، توپكاپي و مسجد آبي به راحتي در دسترسش هستند.

۲ هتل پرا پالاس
هتل پرا پالاس

هتل پرا پالاس (Pera Palace) از هتل‌هاي استانبول است كه در سال ۱۸۹۵ تاسيس شده و با طراحي ويژه نئوكلاسيك، هنر جديد و سبك‌هاي شرقي‌اش بيش از آن كه هتل باشد، مي‌توان آن را يك موزه حساب كرد. اتاق‌هاي بزرگ و دلباز پرا پالاس استانبول با مبلماني كلاسيك و چيدماني منحصر به فرد كه تركيبي از سبك اروپايي و عثماني است، منظره خيره‌ كننده‌اي از شهر و حتي گُلدن هورن يا شاخ طلايي را به نمايش مي‌گذارد. رستوران آگاتا هم با غذاهاي فرانسوي، ايتاليايي و تركي و نانوايي فرانسوي‌اش كه شكلات‌ها و كيك‌هايي لذيذ سرو مي‌كند، بهترين مكان براي يك شام و يا عصرانه مفصل در تراس شرقي و زير آسمان استانبول است. پرا پالاس همچنين داراي مركز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام تركي، سونا و جكوزي است و در همه‌ي قسمت‌هايش اينترنت پر سرعت دارد. از اينجا تا متروي تونل استيشن فقط پنج دقيقه فاصله داريد و موزه پرا، برج گالاتا و خيابان استقلال در دو كيلومتري شما هستند.

۳ هتل ديوان استانبول
هتل ديوان استانبول

هتل ديوان استانبول (Divan Istanbul) در منطقه شيشلي قرار دارد كه محله‌ تجمع هتل‌هاي پنج ستاره استانبول به حساب ‌مي‌آيد. اين هتل به خاطر داشتن امكاناتي مانند اتاق كنفرانس، اينترنت پر سرعت و دسترسي راحت به فكس گزينه مناسبي براي سفرهاي كاري شما محسوب مي‌شود و اتاق‌هاي آن مجهز به سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون ال‌اي‌دي، ميني بار و چاي/قهوه ساز هستند. ضمنا مسافران آن مي‌توانند پس از گذراندن يك روز كاري و يا گشت و گذار و خريد در سالن ورزش، استخر سر پوشيده، مركز اسپا و حمام تركي خستگيشان را در كنند. هتل ديوان استانبول تا متروي شيشلي ۱۲ دقيقه فاصله دارد و كاخ دولما باغچه و پل بسفر در پنج كيلومتري آن هستند.

۴ هتل اينتركنتيننتال
هتل اينتركنتيننتال

هتل اينتركنتيننتال استانبول (InterContinental Istanbul) از جمله هتل‌هاي استانبول است كه در قلب شهر و در چند قدمي ميدان تقسيم واقع شده. اتاق‌هاي اينجا سيستم تهويه مطبوع، حمام‌هايي شيك با سنگ مرمر و تلويزيون ال‌سي‌دي دارند. بعضي از اتاق‌هاي آن هم ، نمايي باشكوه از بسفر و ميدان تقسيم را به شما نشان مي‌دهند. رستوران بين‌المللي زعفران يكي از چندين رستوران‌ اينجا است كه با نمايي زيبا از بسفر، هفت منوي مختلف از بهترين غذاهاي جهان را در اختيار شما مي‌گذارد. از امكانات تفريحي ورزشي هتل اينتركنتيننتال استانبول هم مي‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنين استخر آب گرم اشاره كرد. به جز اينها مهمانان مي‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصيل تركي و سوناي سوئدي آن هم استفاده كنند. از اينجا تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله داريد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مركز خريد جواهر در سه كيلومتري شما هستند.

۵ هتل سوئيسوتل
هتل سوئيسوتل

هتل پنج ستاره سوئيسوتل (Swissotel) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه جزء مجموعه هتل‌هاي پيشرو جهان حساب مي‌شود و در قلب استانبول، در كنار باغي زيبا واقع شده و نمايي زيبا رو به بسفر دارد. هتل سوئيسوتل استانبول اتاق‌هايي دلباز و زيبا با دكوراسيوني به سبك سنتي اروپايي دارد و حمام‌هاي لوكس و منظره‌اي جذاب از قسمت تاريخي شهر جزء امكانات ديگر اتاق‌هاي آن هستند. از امكانات ورزشي‌اش هم مي‌شود به مركز اسپا، استخر سرپوشيده آب گرم، سالن ورزش و حتي كلاس‌هاي پيلاتس اشاره كرد. سوئيسوتل تا متروي كاباتاش فقط ۱۷ دقيقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، كافه‌ و مركز خريدهاي متنوع است.

۶ هتل رديسون بلو پرا
هتل رديسون بلو پرا

هتل رديسون بلو پرا (Radisson Blu Pera) از جمله هتل‌هاي استانبول است كه در قلب تاريخي آن و در چند قدمي خيابان استقلال واقع شده است. اتاق‌هاي رديسون بلو پرا با دكوراسيوني زيبا و مجلل، امكانات خوبي از جمله سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانت ديجيتال، قهوه‌ساز و چايي‌ساز، تلويزيون و حمام دارند. شما مي‌توانيد در تراس آن بنشينيد و همينطور كه منظره زيباي استانبول و شاخ طلايي را نگاه مي‌كنيد، صبحانه‌اي مفصل و شاهانه هم نوش‌ جان كنيد. هتل رديسون بلو پرا همچنين داراي مركز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام تركي، سونا، جكوزي و اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هايش است. اينجا تا متروي تونل اسكوئر پنج دقيقه فاصله دارد و با بعضي از ديدني‌هاي استانبول مثل كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتريش هستند.
۷ هتل رامادا پلازا سيتي سنتر
هتل رامادا پلازا سيتي سنتر

هتل رامادا پلازا سيتي سنتر (Ramada Plaza Istanbul City Center) يكي از هتل‌هاي استانبول، واقع در منطقه شيشلي است و دسترسي آساني به ميدان تقسيم، موزه نظامي استانبول و نمايشگاه مركزي دارد. اتاق‌هاي هتل رامادا سيتي سنتر استانبول داراي امكاناتي مثل سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره‌اي، حمامي بسيار لوكس با وان و سشوار و اينترنت رايگان است. علاوه بر استخر روباز، حمام تركي، سونا و سالن اسپا، يك سالن فيتنس بسيار مجهز هم در اين هتل استانبول در اختيار مهمانان است. اينجا دقيقا مقابل ايستگاه متروي عثمان‌بي واقع شده است و به كمك مترو مي‌توانيد در تمام استانبول راحت تردد كنيد.

۸ هتل سلطانيا
هتل سلطانيا

هتل سلطانيا استانبول (Hotel Sultania) مانند اسمش اقامتگاهي اشرافي براي مسافراني به حساب مي‌آيد كه مي‌خواهند علاوه بر لذت بردن از شهر زيباي استانبول، تشريفات اقامتشان هم زياد باشد. فضاي هتل، لابي و رستوران‌هاي آن يك موزه ديدني هستند و اتاق‌ها شبيه به اتاق‌هاي كاخ‌هاي عثماني طراحي شده‌اند. سلطانيا يكي از ده هتل اول استانبول در رتبه تريپ‌ادوايزر است كه برنامه‌هاي جشن شبانه تركي دارد و امكان رزرو كشتي و قايق اختصاصي را نيز براي مهمانانش فراهم مي‌كند. بوفه صبحانه‌اش هم كه در رستوران زيباي هتل سرو مي‌شود، بسيار مفصل است. سلطانيا شامل امكاناتي مثل حمام بسيار زيباي تركي، استخر سرپوشيده، سالن ماساژ، اسپا و اجاره دوچرخه هم مي‌شود كه طرفداران زيادي دارد.

۹ هتل گزي
هتل گزي

هتل مجلل و زيباي گزي (Gezi Hotel Bosphorus) يكي از هتل‌هاي استانبول واقع در ميدان تقسيم است و فاصله كمي با خيابان استقلال و ديدني‌هايش دارد. اتاق‌هايش كفپوش‌هاي چوبي و حمام مرمري دارند و هم به منظره بسفر راه دارند و هم منظره باغ كه خودتان مي‌توانيد يكي از آنها را انتخاب كنيد. حمام تركي، سالن ورزش، سونا، استخر و جكوزي از امكانات ديگر اين هتل رويايي هستند. هتل گزي استانبول تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتري آن هستند.

۱۰ هتل ريتز كارلتون
هتل ريتز كارلتون

هتل لوكس ريتز كارلتون (The Ritz-Carlton) از هتل‌هاي استانبول در شيشلي و بسيار نزديك به تقسيم است. رستوران و اغلب اتاق‌هاي هتل چشم‌انداز بسيار زيبايي از تنگه بسفر و شهر زنده‌ي استانبول دارند. هتل ريتز كارلتون از سر و صداهاي تقسيم دور است اما فاصله‌اش با تقسيم اين قدر كم است كه مي‌توانيد در چند دقيقه پياده به تقسيم برسيد. استخر سرپوشيده، حمام تركي، اسپا و سالن بيليارد بخشي از امكانات اين اقامتگاه كم نظير استانبول است. اينترنت بي‌سيم هم در تمام فضاي هتل در دسترس مهمانان است. ريترز كارلتون تا مترو تقسيم كمتر از ده دقيقه پياده فاصله دارد.


برچسب: ارزان ترين هتل هاي استانبول، بهترين هتل هاي استانبول، تصاويري از هتل هاي استانبول، زيباترين هتل هاي استانبول، گران ترين هتل هاي استانبول، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۲:۴۳ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :